tirsdag 2. februar 2010

Hustegning

- Min tredje og siste bolig -


Nå har jeg restaurert et hus, bygd et helt nytt hus og skal nå restaurere/bygge et. Før og etter det har jeg/vi bodd flere steder. Dette blir siste siste landingsplass og ser virkelig fram til å sette igang med huset! Tegningene er iallfall klare. Ikke fått noe utvendig fasade bilder enda. Under halvparten av huset er det 90 kvadrat kjeller med full takhøyde og vinduer.


Der blir det kjellerstue, fotorom, (bad med tiden) stor gang og en vedbod + utgangsdør.
å dette blir den nye bloggen min... prøvde med på Blog.no etter
http://www.livet-i-hvalstad.blogspot.com/
men fant meg aldri til rette så jeg starter en ny blogspot istede :)


-c-

6 kommentarer:

  1. Hei!
    Så spennende :-)) Bli arti å følg med videre!

    Klem

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake! :)

    Gratulerer med ny samboer - kos dere med husjobb! Blir spennende å følge dere!

    Vibeke :)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Husbygging er spennende å følge med på:) Også den tredje da, jeg er imponert!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  4. Hei på deg!

    Så koselig å se innlegg fra deg igjen. Grattis med nok et husprosjekt. Spennende. Må følge med på det også jeg;).

    Ha en god helg

    SvarSlett
  5. Oi, gratulere me nytt hus-prosjekt! :) Spennende!

    SvarSlett
  6. Ååå så spennende :) Har fulgt den andre bloggen din. Så kjekt å se at du har fått kjæreste og kjøpt nytt hus.
    Har dere kjøpt dette huset sammen?

    Klem fra meg..

    SvarSlett