søndag 6. mai 2012

Hvorfor ikke


Flere har spurt meg om jeg ikke har lyst å begynne å blogge igjen og jeg må si jeg fortsatt er litt usikker, dagene flyr og enda har jeg ikke hatt spesielt lyst til å vise frem det vi har holdt på med. Huset har ikke passet på noe form for bilder men nå begynner det jammen å ta form. Ungene begynner også å ta form så jeg kan vel ikke si at jeg ikke har tiiiid til å blogge. Men det er nok å gjøre med tre små i huset. Mini er hjemme, den ferske 5 åringen går 80% i bhg og den flotte 6 åringen ser frem til å starte i 2 klasse etter ferien. Pål Robert (min kjære samboer) prøver jeg også å bruke litt tid sammen med mellom slagene. Bilder blir det mye av men vinteren har vært skikkelig lavsesong. Det har gått mye i Instagram men idag når de siste gjestene dro tok jeg frem speilrefleksen.



Begynner med spiseplassen idag. Her tilbringer vi mye tid både som familie og sammen med gode venner. Både store og små.
Minstefrøkena i huset er høylydt ved bordet, mellomste er ikke spesielt matglad og storesøster nyter alltid sitt måltid og prater om løst og fast. Pappan koser seg med maten og kokken, altså undertegnede spiser som regel middagen sin når den er blitt kald ;)
Det er vel sånn det skal være!


Flotte Lene Bjerre kubbelys kjøpt i østersund hos Venke - www.sydilla.no
og du finner dem også på facebook -



De er så fine at det kommer til å ta lang tid før jeg tar dem i bruk.


Saueskinn i ulike farger må man ha idag. Flyttes mellom spiseplass, sofakos og utemøblene.



Her har helgen gått med til bursdagsfeiring for den nye 5 åringen.
4 dager til ende for å få med alle. Konfirmasjon og bursdag hos et annen familiemedlem har vi også rukket å få med oss. Fin og sosial helg med andre ord.

Ha en fortsatt fin søndag kveld.

Cathrine A.


3 kommentarer:

  1. Oi, Endelig ett livstegn =)
    Håper du fortsetter. klem

    SvarSlett
  2. Kjekt å "høyre" frå deg☺☺
    FINT du har det!☺
    Håper på fleire blogginnlegg...☺

    Gratulere med overstått☺

    Vi har feira 2 års dag i helga☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. så bra at du har begynt å blogge igjen :) Er alltid kjekt å "høre" hvordan det går :) Stor klem :)

    SvarSlett