lørdag 12. mai 2012

Fin helg

 
Uka har gått fort og dagene er travle noen ganger til tross for at jeg er hjemme for tiden.
Fotballturnering, sporstdrill, bassengtur, 2 møter, fotooppdrag samt alt det andre jeg gjør med 3 små i huset. Men så godt at dety skjer mye :) Det er vel det livet handler om.
Jeg er heldig og har veldig mye kvalitetstid med både barna og resten av familien/vennene mine.
Fotooppdrag er jo fortsatt en hobby men det er noe jeg setter pris på å drive med. På slutten av sommeren skal jeg være hobbyfotograf i et bryllup, noe jeg også gjorde i fjor og året før.


Nå driver jeg å vasker tåteflasker som skal pakkes vekk. Babytiden er vel over for denne gang, jeg er heldig som har hatt en kjempelang babytid med en rolig jente og det har virkelig vært en herlig periode. Hun sprer en glede rundt seg og selv om det jo er hektisk til tider med 3 små med ulike behov og krav til oppmerksomhet er jo dette LIVET!!

God helg!
Cathrine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar