torsdag 7. oktober 2010

Temaet for årets julekalender her i huset

Guttekalenderen til Linus inneholder togskinner og tog.
Bare tog fra 1-24 desember. Masse nytt til togsamlingen.
Skinner av ulik form, arbeidstog, figurer og kansje en bro eller noe annet.
Mangler bare noen få pakker så er vi mål!
Jentekalender vil i år inneholde skrive/tegnesaker, digi lydbok fra Jo Nesbø, lypsyl, klistremerker.. ++
Alt det smånipse som min vakre pike er så gla i.

Slik ser kalenderne ut, små snikbilder tatt jula 2008 faktisk :)
De ligger godt nedpakket enda og jeg har ikke planer om ta dem frem riktig enda.
Men godt å være igang.
Og julegavelisten er skrevet... den ble LAAAANG!!
Men jeg er godt igang og er allerede neste ferdig med halvparten.
I desmber skal det være full hvile her. Gleder meg. Bare kos med de viktigste i verden.
og en tur på sykehuset for å fø ;)
Ha en fin kveld alle sammen.
Jeg har tent lys og fyrer så mye at jeg må åpne vinduet ;)

2 kommentarer:

  1. Dette blir nok stor stas i desember ja:) Jeg elsker julen og alt av forberedelser som hører til, men har som mål og bli flinkere til å bli tidlig ferdig med julegavene slik at jeg bare kan nyte førjulstiden;) Hyggelig med kveldskos med tente lys og fyr i peisen:)

    Ha en riktig fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flotte kalendere! Blir nok sikkert kjempe flotte dager fram til jul da! Er første gangen jeg er innom bloggen din, og likte meg her ;) Ha en flott kveld videre :)

    SvarSlett