lørdag 30. oktober 2010

God helg

 Gleder meg til å føle meg fri, fri fra magen. Helt fri har jeg aldri et ønske om å bli. For jeg er mamma og vil vie all min tid og mine tanker til det. Men fri fra magen skal bli godt... elsker den følelsen man har like etter en fødsel, man føler seg så lett, så fresh, så tom på en god måte.
Så ser man tilbake på bildene noen mnd etterpå å tenker.. herregud jeg var ikke akkurat fresh ;)
hehe:)
Ha en flott helg alle sammen, fri eller ikke.
jeg og ungene har vært i 3 årsdag hos en liten venninne.
Nå er de hos pappan sin til mandag, stort savn :(
Men har fyr i ovnen og koser meg hjemme akkurat nå så får vi se hva kvelden bringer.

So long! :)

1 kommentar:

  1. itj læng i gjen nu,kos dæ å nyt magan,d kain jo hen at d e sist gången du går gravid å...

    SvarSlett