fredag 5. november 2010

under 5 uker igjen

Tiden flyr avgårde.
Babyen har fortsatt rompa godt planta langt ned i bekkenet.
Veldig slitsomt å ha et hode langt opp i lungene.
Mine to første snudde seg i god tid og da ble ikke presset så stort.
Phu..
Ellers skjer det mye på hjemmebane som påvirker siste del av svangerskapet.
Jeg trenger det jeg har av energi til å løse dette og ser frem til å bli ferdig så jeg kan gjøre mitt beste!
Men nå er det straks helg og jeg skal hente småtrollene i bhg. Storesøss skal i bassenget og lillebror bestilte hjemmekveld med film i skuvsenga! Han vet å kose seg.

Ha en koselig fredag alle sammen.

Jeg er også med på Jorid sin giveaway!


og enda en inne hos Villa Greve

2 kommentarer:

  1. Det nærma seg....☺
    Pass på å ta det med ro!
    Kan tenke meg det er tungt nedi der ja...☺
    Men snart er det gløymt☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Men når du legg bilde inn på bloggen..blir ikkje dei automatisk lagra ein plass?
    Mine blir lagra i Google accounts, uten at eg har valgt det sjøl....og no når eg prøve å laste opp bilder får eg beskjed om at eg har brukt opp lagringsplassen..
    Dette står det når eg prøve å laste opp bilder til bloggen:

    Bildene lagres i Picasa Nettalbum-kontoen din og er innberegnet i den gratis bildelagringsplassen på 1 GB. Hvis du kjøper ekstra lagringsplass, deles denne mellom Gmail, Picasa Nettalbum og Google Dokumenter og kommer i tillegg til den gratis lagringsplassen.

    Irriterande!
    Tenkte eg kanskje kunne slette Picasa...men veit ikkje ka som skjer då...

    Klem M♥-som har lyst å lage blogg innlegg MED bilder☺

    SvarSlett