onsdag 24. november 2010

Advent og adventsbaby

 Nå tenner vi det første lys,
alene må det stå.
Vi venter på det lille barn,
som i en krybbe lå.

Så tenner vi et lys i kveld
vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for glede.
 
Adventstaken er klar... tror jeg. vet ikke helt om lysene skal stå slik. Men uansett er det ca slik den ser ut. Den skal ikke på plass før til helga men den står klar til bruk iallfall.
Adventstjernene må jeg vel også finne frem :) Det blir koselig.

Og det meste er nå klart til den lille kommer.
Jeg fikk ikke ammet min to første og vil gjerne ha noe klart om det ikke går denne gangen. Så står det iallfall klart. Sef vil jeg prøve.

Ha en flott dag alle sammen. Her er det forsåvidt skyfri himmel og 8 minus. Perfekt vintervær.
Vi har snekker på besøk som legger taklister. Det skal bli godt å få dekket alle de "svarte hullene" som er over alt. I kjelleren gjør min kjære store framskritt. Til helga bør det begynne å bli ferdig så vi får flyttet senga vår og sofaen ned dit. Gleder meg :)


2 kommentarer:

  1. Heisann!
    Skal gi dte et lite tips når det gjelder kubbelys! La de stå med minst 4 cm mellomrom,så renner de ikke så mye:)
    Lekker adventsstake:)

    SvarSlett