torsdag 18. november 2010

kose kose...

 skinn er på plass til vinterbabyen, både i senga og et til vogna..


 Og jeg har kjøpt nye stoler idag :) JIPPI.
Gleder meg til spisebordet blir klart. Har en god plan.
Det som står der nå er alt for lite.
Gleder meg selv til å se resultatet av planen min.
Har fått inspirasjon i en annen blogg.

Jeg har vært på Ikea idag og er temmelig sliten.
Nyter kvelden foran tvn, med fyr i ovnen og venter på kjæresten som kommer fra fotballtrening snart.

----- 3 uker!!!!! til termin ----- oioi :)

3 kommentarer:

  1. Er de stolene ikea?? Så skikkelig fine ut! Gleder meg til å se helheten! HVilken blogg fikk du inspirasjon fra forresten? Artig å få inspirasjon fra blogger ja!

    SvarSlett
  2. Herlig med skinn til babyen! Og kjempefine stoler!
    Ha en flott helg
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  3. De stolene er kjempefine. Holder på med en liten oppussing på 11-åringens rom, og der kunne jeg tenke meg en slik stol. Har ikke prøvd å sitte i de, så jeg tenke å teste de ut neste gang jeg tar en tur på Ikea.

    Så spennende med baby! Nå tenker jeg du er ivrig etter å få møte dette nye lille menneske. ♥
    Ønsker deg en koselig søndag, Cathrine!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett