tirsdag 27. april 2010

Det skjer da så my

vi fant en ubåt ;) er jo en stor tank som har inneholdt parafin
til oppvarming men ingen hadde trodd at den var så stor
Plata etter garasjen er BORTE! så nå blir det fint her når alt rote forsvinner
Onkelen min har hentet masse fin skifer til oss..
2 paller med stor fin skifer, til pipa, brannveggen og golvet i gangen.
Kjøkkenet er kommet på plass.... men ikke riktig klart til bruk enda.. nesten så jeg gleder meg til å begynne å bygge, bare nesten.. for en jobb :)
Å ellers rydder og rydder og rydder vi...
og idag startet både graveren med drenering og gjøre klart til lysgraver og større kjellervindu

Hadde med kameraet i dag men ingen minnebrikke.. så ikke bli så veldig imponert over bildene ;)
Elektrikkerne kom også igang idag... la ferdig strømmen til badet og gjort klart til kjøkkenet

Er så super glad for at det skjer så mye i disse dager. Har fått god hjelp av mamman min idag, hun har smurt to av soverommene med kvistlakk og jeg har grunnet en vegg.

Samtidig må vi være en familie og gjøre vanlige ting.. og ta oss av verdens vakretse barn. De er så flinke og er med i huset. Leker og leker. og har fått gode venner der allerede samt at nærmeste nabo er en barnehage så der leker de ofte på ettermiddagen. De trives mye bedre oppe i huset enn her vi bor no, så vi ser virkelig fram til å flytte inn. Starten på juni MÅ vi inn så da er vi på plass :)

klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar