lørdag 10. april 2010

Lørdagskveld 22:15

Slik er ståa idag. Taket er halveis ferdig.. Jippi!! og tre av veggene er så godt som ferdig. Mangler jo ytterdør, male noen av vinduene og sette inn ytterdøra.
Den siste og verste veggen har fått lekter, her mangler det isolering, nye vinduer, ny verandadør og bordkledning samt veranda.
syns det blir fint med svart takstein når de fleste rundt oss har rødt tak. og huset skal males HELT hvitt.

Pappan min har bursdag imorgen og broren min er på Beitostølen i 3 uker, så pappa reiser dit imorgen å skal jobbe derfor feiret vi bursdag med familien i dag. Kjempe koselig å samles som alltid.


Jeg har vært på jobb tidlig idag å hatt en topp dag på fjellet, med finvær, scooterkjøring, grilling, aking, rebus og premiering samt middag, med Lions årlige happening! en av mine flotteste arbeidsdager på lang tid!
Men viktigst av alt i hele verden er disse tre vakre menneskene...


Ha en flott kveld alle sammen!

Den Sterkeste~
André Bjerke ~
Når en liten pike neier
med den bitte lille kvinnes ynde,
er det som en seier
for det svakeste som finnes.
Det er ingen sky for solen
når en liten pike neier,
i den fine, fine kjolen
bare hun i verden eier.
Balderblå og akeleier
nikker søsterlig tilbake
når en liten pike neier,
og de sterke menn blir svake.
Mere glad og mer alvorlig
blir jeg enn jeg ellers pleier,
og jeg bukker uvilkårlig
når en liten pike neier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar