torsdag 8. juli 2010

Kjøkken og mere GreenGate

Begynner å ligne et kjøkken å? Det liker vi. Er en del tilpasning og noen hyller og et par glassskap som mangler enda. Samt at ventilatoren skal opp. Begynte i dag men får hengt opp resten imorgen.
Flotte knagger til kopphåndklær
Mangler en del maling enda og stua... ikke se på den ;) Men der har vi hatt mye jobb. Råtten bunnsvill vi måtte skifte og skiftning av stendere. Ny isolasjon og ny vegg... ++++ alt det andre.

Elsker å ha skarpe kniver klar til matlaging (jaaaa vet det, Pappa... jeg hadde ikke det før i tiden)
og Tørkepapir har jeg fått mye refs for. Jeg har aldri hatt noen vane til å tørkepapir men skjønner det er smart;) å så lenge jeg får en solid og skikkelig holder er jeg fornøyd. Så da fikk jeg en flott metall holder og en stor eske med refill av pappan min.
Liker at radioen spiller koselig musikk egentlig dagen lang, så den står stortsett på hele tiden. Skiltet skal også komme opp på veggen når det blir ferdigmalt og ferdig listet her.
Jeg ønska meg mere greengate til bursdagen min å fikk noen kopper samt at jeg fikk penger som jeg skal kjøpe fat og mugge for. Det blir koselig å dekke med når det kommer besøk.

Ha en flott kveld alle sammen.. Håper jeg får tid til litt blogging fremover nå :)
- C -

6 kommentarer:

  1. oiij , så fint det blir ! :D
    Klem AE

    SvarSlett
  2. Så fint det har blitt:) Gleder meg til å se det helt ferdig for detta blir kjempe flott!!

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Åååå so fint kjøkkenet blir☺ Der blir det nok mange fine stunder☺
    Og masse fint i GG☺ Elska den serien♥

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Å det blir såå lekkert.. Og stort.. Gleder meg til å se det enda mer ferdig.. Er litt gøy når man har samme innredning og ser hvordan man gjør ting forskjellig osv.. Moro!

    Alt bra med deg og baby magen!? Har du vært på UL!?

    Jeg venter i spenning på når noe skal skje! HIhi* KLemmer

    SvarSlett
  5. Kjøkkenet blir eller ER kjempeflott !!!
    Gleder meg til å se flere bilder ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. Så flott kjøkkenet ble! Helt herlig og masse stilige detaljer! :)

    SvarSlett