lørdag 3. juli 2010

fotoshoot... (ikke min gravidmage)


Men jeg har allerede kommet et godt sykke... på tirsdag går jeg over i uke 18 :) og om 9 dager blir det ultralyd :)

Her er noen gravid bilder jeg tok av en vennine så lenge.
Jeg har masse bilder fra huset men finner ikke opplastningsbrikke min får å sette SD brikken inn i. Lette litt mer en annen dag.




Ha en fortsatt fin helg alle sammen.
Vi har grillet sammen med gode venner... INDREFILET.. mmm.. kremen av grillmat.

Klem fra Cathrine

2 kommentarer:

  1. Næmmen, der var du ja. Mistet alle bloggene på blogglisten min, og holder på med å nøste de opp igjen, og jammen meg dukket du opp igjen...;). Håper alt står bra til med deg og dine (spes Linus). Ser jo også at du er gravid igjen også. Koselig deet da. Alle gode ting er tre ;o).

    Ha en flott søndagskveld videre!

    klem fra Marilinn

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder du har tatt av din venninne.
    Jeg fikk min datter til å knipse bilder av den gravide magen min, og det er kjekke minner å ha :)

    SvarSlett