søndag 2. mai 2010

litt dritlei og litt spent.. å litt bad...

Har bestemt oss for denne baderomsinnredningen og har for lenge siden bestemt oss for at badet skal være mørkt. Vil ikke ha hvite bad som alle sammen har :)
onkelen min har et mørkt bad.. skal ta bildet derfra å vise dere en dag. Vi skal legge mørke fliser på golvet å skal ha to vegger med perlepanel.. vet ikke riktig hvilken farge vi skal male det.. noen tips?
i taket er det v-staf som sikkert blir malt hvit.. tror jeg.
Dusjveggen skal bygges av glassbyggerstein og tror den blir grå...

å tror det blir denne lampa

0ver til overskriften - begynner å bli lei av oppusssing etter hus nr 3. Trøtt og klar for tia og trenger litt energi.innsprøytning... lei av økonomi og diverse. Gleder meg til å flytte opp i huset å slippe å betale dobbelt slik vi gjør med to husstander. Det tar på økonomien gitt og da blir man lei og bekymret attpåtil. Men jeg VEEET at alt ordner seg.. så får bare være tålmodig og holde styr på fagmennene og alle vi er så heldig å få hjelp av. Pappa har snekret idag og mamma kommer å maler igjen på onsdag. idag har vi grunnet ferdig Linus sitt soverom og vårt soverom er snart ferdig grunnet. før det smurte mamma inn panelet med kvistlakk. Så blir det vel to lag med maling ;) jippi.. for en jobb :/

Ha en fortsatt fin søndagkveld alle sammen
 

7 kommentarer:

  1. Kjekt at nåke går mot den kvite strømmen☺☺
    Baderomsinnredninga var kjempefin!!

    Kan forstå du er lei ja!! Er ikkje kjekt når ting ikkje er som ein vil dei ska vere!!
    Men tenk framover-snart blir det bedre!!

    Håpe du får ei fin veke! Blir godt med litt hjelp frå familien☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Kjempeflott baderomsinnredning, ikke helst som alle andre nei, og det gjør jo ingenting.

    Mesterfarge har ett nytt fargekart fra han far Homsepatruljen, Halvard tror jeg kanskje han heter..., der var det utrolig nmange flotte farger og ikke mye hvitt ;))

    Lykke til videre med oppussing, kjenner godt den bekymringsfølelsen når det begynner å gå utover økonomien...men det årdner seg heldigvis bestandig ;)

    SvarSlett
  3. Jeg skjønner deg...belive me :) Men for en så fantastisk flott jente som deg ordner det seg.

    Klem

    SvarSlett
  4. For en nydelig baderoms innredning! Helt nydelig.

    Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett
  5. Bli sikkert kjæmpe bra Cathrine :) vi å har snaaart (kjøpt oss hus) ett bad som e mørkt - kjæmpestili!! Lykke te me videre huset å innflytting!

    SvarSlett
  6. Jeg er virkelig mektig imponert! Og den baderomsinnredninga der var fin! :-) Jeg hadde lyst på beige/brune fliser og hadde sett for meg noe veldig lekkert, men min bedre halvdel ønsket hvit. Fordelen er jo at det er fint og det er jo lett å innrede etter :) Men hvor får dere tak i slikt? Skifer? baderomsinnredning etc? Er det ikke sviiindyrt? Jeg fikk ikke en gang panel på vegger fordi det ble for dyrt for oss :-( Så nå går jeg rundt og er livredd for å få hull i veggene, haha! Huff, gipsvegger er virkelig ikke noe for oss, får håpe vi får ordnet panel om noen år :-p
    Men altså den baderomsinnredninga der var råfin! Vi har ikke fått vår ennå vi etter at de leverte feil + at i 2010 har de nye skuffer enn da vi bestilte i 2008/2009 katalogen, så det blir virkelig ikke som jeg hadde tenkt!

    SvarSlett
  7. Heihei!!

    Jeg skjønner deg GODT!
    Det tar på å restaurere både på energi, økonomi og pågangsmot.. Vi er i akkurat samme situasjon, stresser med å bli innflytningsklare på huset for å slippe doble utgifter.. For vi har mer vi ønsker å gjøre på huset, og da treng penger! Og de flyr!

    Kjempe lekker innredning.. Mørke bade er super lekkert.. Men våre er så små at vi prøver å lyse de opp så godt vi kan;-)

    Legger meg til her hos deg så jeg kan følge med videre i oppussingen deres.. Moro å se at andre holder på med oppussing også!

    Klemmer

    SvarSlett