onsdag 24. mars 2010

morgenstund og barneskirenn


Dagen i dag er ikke så veldig solfylt men uansett herlig at det e rmye mildere ute. Imorgen håper jeg at banken gjør seg ferdig med papirene, for snekkerne står å tripper å venter! Lykke på jord når jeg ser den første spikeren blir slått inn.

Rødprikkete greenGate er mønsteret på de andre krusene mine, har et par stykker med blomstrete mønster å skal begynne å samle på disse. Blir nok noen skåler og fat etterhvert, og muggene er jo også nydelig. Har også er duk, den dere ser på bildet. Den kjøpte jeg på en interiør butikk i Trondheim for noen mnd siden og ikke brukt den før nå, ble ikke helt fortrolig med den, men den er jo sååå søt.
Jeg har fri idag også og er hjemme og koser meg sammen med Linus Matheo, å det vil vise seg om vi får gjort noe fornuftig. Akkurat nå er det katjakaj og bentebent, blogging og kaffe :) Støresøss er i barnehagen, å når vi henter henne senere i dag skal vi rett på det årlig barneskirennet som arrangeres på Levanger. Tredje gang for Emilie sin del og første gang Linus skal gå. Her er bilde fra 2008 og 2009-





Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar