onsdag 10. mars 2010

ubeskrivelig stolt og forelsket

Var på nattvakt i natt, så etter jeg våknet idag ryddet jeg og flyttet om litt. Koselig å tjone litt hjemme...
men gjett om det blir godt å komme på plass i huset! Ser lys i tunnelen nå og snart er vi igang. Alt er klart med banken og det er egentlig bare å komme igang.

Kjøpt noen nye putevar så trenger noen nye puter... også flotte bokstaver i betong.. vil gjerne ha flere av dem! Nye interiør blad og masse tente lys <3

Blir tatt litt bilder her hver eneste dag og det blir noen koselige blinkskudd. Føler en ubeskrivelig kjærlighet og takknemlighet for at jeg har to friske, levende barn. Den dagen og opplevelsen av å miste Linus er en smerte som sitter bom fast i meg. Noen dager er det vondt å tenke på og andre dager går dagen videre uten at jeg tenker over det! Det hender at det plutselig hogger taki meg og jeg blir nesten redd, kjenner den smerten jeg følte da vi fikk beskjed om at han ikke ville klare seg....... uvissheten vi levde med på intensiven. Unner ingen å oppleve noe slikt!

min vakre prinsesse som jeg er så stolt av.... det har vært en utfordring å være storesøster i den tunge perioden vi hadde. Men hun fikk være med på alt å det føles helt riktig da hun enda prater mye om det å prøver å forklare lillebror om tiden på sykehuset. Flinke jenta mi som har blitt så stor og vakker!


1 kommentar:

  1. Å, så fint! :D De bokstavene (KOS) er så koselige! :D

    Kjempefin prinsesse også! :D

    SvarSlett