mandag 15. mars 2010

mur eller ikke mur, det er spørsmålet....



Vi grubler og tenker å har kommet fram til noen nye planer. Litt pga økonomi og litt pga det praktiske.
Uansett, det skal skje mye framover nå... gleder oss til å komme i hus!!


Vinterlek i menneskelige temperaturer er topp!


og koselig å være sammen med et nytt "søskenbarn" og god venninne :)


Trivelig å være tilbake i bloggverden men kjenner jeg må grave enda litt dypere i hodet så jeg kommer skikkelig igang med skrivingen. Bilder er det ikke mangel på for å si det mildt ;) men man bør jo helst ha noe vettugt å komme med også....


Og jeg tror faktisk det blir mur.... tror det.. kanskje...


3 kommentarer:

  1. Jeg syns du skal gå for mur. For der første er det veldig fint og skiller seg litt ut fra "alle" andre hus. For det andre, og nå snakker Arkitekt-Martine: Er det er murhus bør man la det se ut som et murhus. :)

    Lykke til!

    SvarSlett
  2. Synes mur er kjempestilig jeg. Og tenk på så lettvindt vedlikehold da :)

    SvarSlett
  3. Oi, her har det blitt mange innlegg siden sist jeg så innom.
    Murhus ja, si det? Aldri tenkt over det jeg, men det tror jeg kan bli riktig så tøft! Nå må jeg nesten google litt!

    SvarSlett