torsdag 16. september 2010

Bad/vaskerom og vitrineskap

Bad blir ikke riktig det samme når man skal ha vaskerom på samme rom
men vi har da fått det ganske bra her. Mangler jo å male taket, legge listverk, renvaske flisene og legge ferdig glassbyggerstein, samt utforing av vinduet.
bad og vaskerom

Innredningen er fra Villeroy og Boch
Radio er vi avhengig av her i huset, alltid like koselig å høre på samme hva man gjør på badet :)
og endelig har jeg fått opp Vitrineskapet. Så LEKKERT!!!
Har prøvd og innrede det så det ser fint ut, og har satt på egne knotter så det blir mer "vårt eget" skap.


Jeg er ufrivillig fraværende for tiden. Dataen vår er ødelagt men håper vi får ny eller får reparert den så fort som mulig. Har levert den inn iallefall.
Nå er vi hos mamma og har spist klubb og duppe... namnam!!
Ikveld skal jeg på Perfect home party til en vennine, mest fordi hun fristet med Oreo kake ;) hihi

Klem Cathrine

5 kommentarer:

  1. So fint det er blitt!!☺
    Dåke har stått på og vore flinke☺

    Kos deg på party-er ein del fint der☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Kjempe flott bad og vitrineskap:) Er gøy når man kan sette sitt eget preg på ting! Synes dere hadde funnet en god løsning på kombinert bad og vaskerom:)

    Tusen takk for svar på tapet spm mitt. Da blir det nok ut å kikke litt etter en egenet en til skapene mine i nærmeste fremtid;)

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Eget bad/vaskerom eller ikke, det ble uansett rålekkert. Begynner å dra seg til i stuen deres også ser jeg. Gleder meg til å se fortsettelsen;).

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Så fine bidler! Ser ut til at dere får det kjempefint!
    Ha en flott helg
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  5. Hei du.
    Fant bloggadressen din i lokalavisa i helga. Her var det mye fint og jeg har lyst til å følge deg videre :)

    SvarSlett