tirsdag 7. september 2010

Gutt eller jente....

Nå er det bare 3 mnd igjen, tiden flyr og magen vokser som bare det.
Denne gangen skal vistnok magen bli stoooor.
Har begynt å handle litt ull. Det blir jo en skikkelig vinterbaby.
Har også handlet noen smekker/kluter fordi de hadde så fin lillafarge.
Gutter kan fint ha lilla :)
og jenter kan fint ha turkis og lime...
Ser frem til å ha baby i huset igjen men har enda ikke fått den samme følelsen som med mine 2 første.
Det har virket så fjernt og jeg er jo så uendelig glad i mine to småtroll.
Regner med det kommer mer mamma følelse etterhvert....
Vi har mye som må ordnes i huset førdet blir klart for baby her. Huset må bli ferdig..
og jeg må få orden i alle klærne våre.... fungerer jo ikke idag når vi er 4 stk...
Er vel bare å bestemme seg en dag å sette igang.. :)

Klem Cathrine

1 kommentar:

  1. Å so skjønne klær♥ Superspennande å sjå kem som skal bruke dei☺

    Du spurde meg ang tvn..om den må stå i hjørnet og om det ikkje var vanskeleg å gøyme ein flatskjerm...den må stå i hjørnet slik vi har møblert stova..men den heng ikkje på veggen, den står på bordstativ so kan sette den i eit skap viss det er plass☺

    Håpe du har hatt ein fin dag og får ein fin onsdag☺

    Klem M♥

    SvarSlett