fredag 3. september 2010

savner canonèn min.....

iPhone bilder er ikke akkurat noe å skryte av....

Jeg har fått det store mørke bordet mitt ned i kjelleren og fikk dette bordet av mamma. Skal ha noen andre stoler etterhvert og skal sef ha en ileggsplate. Må bare få laget en først.
50 tommeren i bakgrunn skal opp på veggen.
Gelenderet til kjellertrappen er på vei opp. Det blir jo så fint og lyst med glassbyggersteinen.
Mangler enda to rekker som skal legges slik at veggen blir 100 cm.
Blir også muligens lagt tapet idag!!!! Det gledes!

Jeg har hatt en treg morgen, varm dusj, god frokost og datatid.
Men jeg savner barna, de kommer HELDIGVIS hit imorgen tidlig. Lykke <3
Ellers går jo tiden som gravid og jeg er allerede uke 26. Er veldig merkelig å gå slik å vente på jula, for jeg er ikke noen stor fan av jula. Og jo fortere graviditeten går, jo fortere bør jeg begynne med julegaver. Å sist men ikke minst må huset bli ferdig og gjøres klart til vinteren. 
Jula i år blir rar, ungene skal være hos pappan sin. Gruer meg..... 

Ha en flott dag alle sammen, her skinner sola og jeg skal få gjort noe fornuftig hjemme her. 
TUSEN ting å velge i :)

Klem Cathrine 

2 kommentarer:

  1. Hei:)
    Så fint som det blir!
    Ha en flott helg du også
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  2. Hei☺
    Artig med glassbyggerstein som vegg der☺☺

    Og du! Det kjem til å gå heilt fin i jula! Tenk på at du kan kose deg ekstra med kjæresten, lage det til ein romantisk kveld☺ Det har meg og min kjære gjordt dei åra vi har vore uten Anine! Og so er det so kjekt når ho kjem att og fortel om pakkane ho har fått, julenissen og det ho har gjordt på i jula☺
    Må berre gjere det beste utav det; sånn er det berre!

    Håpe du får ei fin helg!
    Og at det går bra med svangerskapet!!

    Klem M♥

    SvarSlett