torsdag 9. september 2010

litt mer tapet og GG

Idag har jeg fått gjort unna mye hjemme. Mye igjen enda men er på god vei...
Jeg har blandt annet lagt tapet i vitrineskapene mine :) lekkert ikke sant?
Her har GreenGate krusene fått plass og mari skålene mine.
Har hele 15 krus nå så nå skal jeg starte og samle på andre deler.
Har også 8 fat, 3 skåler og 2 skjeer :) er så erlig å dekke på med det når man får besøk og til vanlig.
Er skikelig fornøyd med skapene og det ble en fin kontrast til det flotte perlepanelet.
Tapetn er den samme som i fondveggen på stuen for dem av dere som så den i innlegget lenger ned her.
Jeg og Linus har vært på en liten sykkeltur, Emilie og Pål er i bassenget å koser seg.
Nå ser Linus filmen "Se opp" for n`te gang.. han er helt oppslukt og elsker den filmen
Ha en flott kveld alle sammen...
Klem Cathrine

5 kommentarer:

  1. Så flott det ble med tapet i skapene dine, det var virkelig en ide' å stjele ;)
    Se opp filmen er jo bare fantastisk, skjønner godt at han vil se den mange ganger jeg ;) Min eldste sønn så løvenes konge 12 ganger på rad en gang han var syk da han var liten...tror ikke vi har sett den etterpå ;)

    SvarSlett
  2. Det ble kjempe lekkert med tapeten i vitrineskapet:) Kjempe flink er du! Bruker du forresten tapet lim eller annet lim når du satt den opp i skapet? Har nemlig noen skapdører som skal få seg en makover, men jeg er litt usikker på hvordan lim jeg skal bruke for å feste tapeten på de..

    Ønsker deg en kjempe fin helg:)

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Ble kjempe fint Cathrine, dere får ha en fin søndag vidre :D
    Klem

    - AE

    SvarSlett
  4. Så stilig! Det ble virkelig kjempelekkert!

    SvarSlett
  5. Så koselig å se den nye bloggen din!
    Som dere står på, wow!

    Ser det er ting på gang også, gratulerer!

    Klem fra Margit

    SvarSlett