lørdag 4. september 2010

Fondveggen er oppe!

Min herlige fondvegg.. som kostet alt for mye :) meeen lekker...
Bildene er bloggifisert og jeg kan absolutt ikke vise stuen i sin helhet.
Jeg har selv bygd ferdig glassbyggersteinveggen i stuen i dag. Den blir gelender ved trappenedgangen.

Badet begynner å ta form men kan absolutt ikke vises i sin helhet enda!!
Glassbyggersteinveggen er ikke ferdig sånn høydemessig enda og den må fuges.
Ellers mangler badet listverk, grovrengjøring etter byggeperiode. Hyller/skap til håndklær og noen hyller over vaskemaskin.
På badet er jeg absolutt mest fornøyd med smalpanelet,
den vegghengte doen og glassbyggersteinen.

Her har vi kost oss med taco og besøk av Pål`s kompis. Ungene sover nå og Pål har dratt ut en tur.
Jeg nyter roen med tv, data og brus :)
og stormagen... som den vokser!!!¨

Ha en fortsatt herlig helg folkens og takk for fine kommentarer på forrige innlegg <3

7 kommentarer:

  1. Veggen ble bare råstilig!! Gleder meg til å se stuen når den er ferdig:)

    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Veggen din ble kjempelekker! Har selv tenkt tanken på å bruke Glassbyggesten ved kjellertrappen,og få fjernet de fæle stolpene som står der nå.Fikk tipset etter å ha sett det i norsk ukeblad ,for ei tid tilbake.Ha ei fin ny uke og kos deg ,klem sissel

    SvarSlett
  3. Så flott det blir !!!
    Gleder meg til å se mere -
    Men du, er det papirtapet du legger ?
    HAr du noen tips til meg som aldri har lagt tapet, og har kjøpt en altfor dyr tapet som jeg ikke tør å legge...

    Og - hvor har du kjøpt det lekre dolokket ditt ?

    SvarSlett
  4. Kjempe tøff tapet du har valgt, kommer nok til å bli kjempe tøft når dere er ferdig....

    SvarSlett
  5. Hei,

    alt for lenge siden
    jeg har vært innom bloggen din
    nå ...!

    er det helt ny blogg eller
    har du "bare" byttet navn?

    uansett masse fint å
    hente av inspirasjon,
    herlig ...!

    ønsker deg en fin uke,
    klem til deg

    SvarSlett
  6. Wow, den var råstilig!!:)) Kjempefin!
    Imponert over energien din da, 2 barnsmor, gravid og oppussing:))

    Gleder meg til fortsettelsen.

    God klem Tonje

    SvarSlett
  7. for en lekker vegg!! - og fin blogg!

    så sterkt å lese om gutten din i innlegget lenger ned! skjønner godt at dette har preget deg! bra det gikk fint med han! han er jo et skikkelig sjarmtroll da!

    ønsker deg en fin dag

    klem beate

    SvarSlett