mandag 6. september 2010

Har endelig fått tilbake mitt etterlengtede canon

Men så mye bilder har jeg ikke fått tatt...
Ikke ser det så veldig bloggevennlig ut her og ungene har vært så travle de siste dagene så jeg har ikke presset på med noe fotoshoot...
Men imorgen tidlig når de er nybadet og påkledd tenker jeg å lure dem til å få tatt noen bilder :)

Ettersom jeg ikke har noen ferske bilder å vise kan jeg vises dere noen bilder fra sommerens bryllup der jeg har vært fotograf. Det ene brylluppet kun hobbyfotograf hos en god vennine som jeg var forlover hos. De to andre bryllupene fikk jeg betalt som fotograf :) morsomt.

Min flotte vennine som jeg var forlover for, hennes mann og deres 5 småtroll

En gammel klassevennine fra vgs, som fornyet ekteskapsløftene sine på sin 10års bryllupsdag

Søstra til en vennine av meg sammen med sin kjære.

Ha en fin kveld alle sammen. Her blir det natta snart.. kjenner jeg.
 Tar på å være tredjegangs gravid... sukk...

klem fra Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar